ساعت و عکس
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


ساعت و عکس

 

یه ساعت. با یه عکس 

وسیله هایی که یاد آور عشق منن 

عشق همیشگی من

/زهرا/

نزدیک به شش ساله  ندیدمت

اما باز هم مثل قبل دوست دارم

نشون به اون نشون که الانم بغض گلومو گرفته با زور دارم تایپ میکنم

نشون ب اون نشون ک دو دیقه پیش چشمم به ساعتی ک برام خریده بودی افتاد و بازم داشتم برات گریه میکردم

زهرای من بدون ک هر جا باشی یه زهرای دیگه ک نمیدونم حتی یادت مونده یا نه ب یادته

عشق من بدون ک اگه حتی تو دنیا برا هیشکی مهم نباشی- هیشکی ب یادت نباشه ی زهرای دیه هس ک براش مهمی

یه زهرایی هس ک شبا با گریه برای تو میخوابه

بدون خیلی دوست دارم

بدون هنوزم ک هنوزه همون جارو تو قلبم داری

امیدوارم یه روزی برسه ک بتونم ببینمت

آرزو میکنم بیای این پست رو بخونی

                                    دوستدار همیشگی تو : زهرا

                                                                                   برای: زهرا ندایی

راستی اینم یه عکس از آینده ی منو تو

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:39---8 آذر 1394

 خیلی عالی بود مرسی





پریا
ساعت18:50---2 آذر 1394
پست واقعی می خوام.
این جوری:
پریای عزیزم من تو را خیلی دوست دارم.....
پاسخ:خوب اونم واقعیه من کسی رو که خیییلی دوس دارم به زبون نمیارم
پاسخ:این قالبم بخاطر گل روی شما


پریا
ساعت18:44---2 آذر 1394
منم پست می خوام
پاسخ:دومی برا توعه خخخخخ


محدثه
ساعت17:49---2 آذر 1394
رزوی موفقیت براش دارم
وامیدوارم ک اونم نسبت بهت اینجوری باش
پاسخ:هعی ایشالا مرسی گلم


مریم
ساعت10:10---29 آبان 1394

پاسخ: ( - : مرسی ک اومدی


(دخترپاییزی)zahra
ساعت10:03---29 آبان 1394
سلام اجی
وبلاگت زیباس
خیلی خوبه
موفق باشی اجی گلمممممم
پاسخ:سلام آجی مرسی ک اومدی ممنون توام همین طور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :